Zakelijk
Vaak is uw bedrijfspand ook uw visitekaartje en wilt u dat het er schoon en netjes uitziet.
Als werkgever brengt u met uw werknemers veel tijd door in het pand.
Het is belangrijk dat u samen in een fijne en efficiënte werkruimte kunt werken.
Door de schoonmaakwerkzaamheden aan ons uit te besteden, heeft u geen omkijken meer naar schoonmaakklusjes en is uw pand fris en schoon.
U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen en dan maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek.
In dit gesprek bespreken we uw wensen en verwachtingen, wat wij voor u kunnen betekenen en een offerte inclusief BTW.
Niet even snel door het pand heen,
maar echt schoonmaken en de tijd nemen.
Uiteraard kijken wij goed uit dat er geen documenten door elkaar heen gaan.
En gaan wij uiterst voorzichtig met de spullen die op het bureau liggen om.
Maar wij maken wel onder alle spullen schoon.
Op, onder, achter en de zijkanten van uw bureau.
Als wij bijvoorbeeld in een vergaderzaal nog kopjes en schoteltjes zien staan, omdat de kantoormedewerkers zo druk waren die dag en die zijn vergeten op te ruimen.
Zullen wij die natuurlijk in de vaatwasser zetten of even afwassen.
De kopjes in de vaatwasser doen, maar als de vaatwasser klaar is ook gewoon even uitruimen.
Mocht er een keer iets extra's zijn.
Bijv. het raampje van de voordeur heeft wat vieze vingervlekken.
Maar de glazenwasser komt voorlopig niet.
Zullen wij die vingerafdrukken tussendoor voor u verwijderen.
Heeft u een keer een vraag, of wilt u dat er een bepaalde plek in het kantoor extra wordt schoongemaakt.
U kunt de schoonmakers van Lisanne Onderneemt allemaal aanspreken en vragen naar de mogelijkheden.
Wij zijn klant gericht en helpen u graag